عمویی, مریم, عبداله زاده, حسن. (1400). اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامه‌ریزی درسی چندبعدی بر مهارت‌های اجتماعی و رفتارهای حین بازی کودکان پیش‌دبستانی شهر بهشهر. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9(2), 9-22. doi: 10.30473/etl.2021.58068.3450
مریم عمویی; حسن عبداله زاده. "اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامه‌ریزی درسی چندبعدی بر مهارت‌های اجتماعی و رفتارهای حین بازی کودکان پیش‌دبستانی شهر بهشهر". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9, 2, 1400, 9-22. doi: 10.30473/etl.2021.58068.3450
عمویی, مریم, عبداله زاده, حسن. (1400). 'اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامه‌ریزی درسی چندبعدی بر مهارت‌های اجتماعی و رفتارهای حین بازی کودکان پیش‌دبستانی شهر بهشهر', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9(2), pp. 9-22. doi: 10.30473/etl.2021.58068.3450
عمویی, مریم, عبداله زاده, حسن. اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامه‌ریزی درسی چندبعدی بر مهارت‌های اجتماعی و رفتارهای حین بازی کودکان پیش‌دبستانی شهر بهشهر. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1400; 9(2): 9-22. doi: 10.30473/etl.2021.58068.3450


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب