احمدی ده قطب الدینی, محمد. (1400). اثرات مستقیم و غیرمستقیم مولفه های مدل پذیرش فناوری دیویس بر پایداری در کاربرد فناوری در فرایند آموزش معلمان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1(1), 23-34. doi: 10.30473/t-edu.2021.8319
محمد احمدی ده قطب الدینی. "اثرات مستقیم و غیرمستقیم مولفه های مدل پذیرش فناوری دیویس بر پایداری در کاربرد فناوری در فرایند آموزش معلمان". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1, 1, 1400, 23-34. doi: 10.30473/t-edu.2021.8319
احمدی ده قطب الدینی, محمد. (1400). 'اثرات مستقیم و غیرمستقیم مولفه های مدل پذیرش فناوری دیویس بر پایداری در کاربرد فناوری در فرایند آموزش معلمان', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1(1), pp. 23-34. doi: 10.30473/t-edu.2021.8319
احمدی ده قطب الدینی, محمد. اثرات مستقیم و غیرمستقیم مولفه های مدل پذیرش فناوری دیویس بر پایداری در کاربرد فناوری در فرایند آموزش معلمان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1400; 1(1): 23-34. doi: 10.30473/t-edu.2021.8319


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب