اسلامی نژاد, طاهره, سالاری, علی اصغر. (1400). تاثیر تدریس مبتنی بر الگوی هفت مرحله ای آیزنکرافت بر درگیری و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه شهرستان شهربابک. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1(1), 1-9. doi: 10.30473/t-edu.2021.8435
طاهره اسلامی نژاد; علی اصغر سالاری. "تاثیر تدریس مبتنی بر الگوی هفت مرحله ای آیزنکرافت بر درگیری و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه شهرستان شهربابک". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1, 1, 1400, 1-9. doi: 10.30473/t-edu.2021.8435
اسلامی نژاد, طاهره, سالاری, علی اصغر. (1400). 'تاثیر تدریس مبتنی بر الگوی هفت مرحله ای آیزنکرافت بر درگیری و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه شهرستان شهربابک', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1(1), pp. 1-9. doi: 10.30473/t-edu.2021.8435
اسلامی نژاد, طاهره, سالاری, علی اصغر. تاثیر تدریس مبتنی بر الگوی هفت مرحله ای آیزنکرافت بر درگیری و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه شهرستان شهربابک. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1400; 1(1): 1-9. doi: 10.30473/t-edu.2021.8435


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب