دهشتی, محمد, علی محمدی, حسین, ادبی فیروزجاه, جواد. (1400). نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان مراکز تفریحی ورزشی براساس تئوری استفاده و رضایت مندی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10(3), 23-34. doi: 10.30473/arsm.2022.8531
محمد دهشتی; حسین علی محمدی; جواد ادبی فیروزجاه. "نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان مراکز تفریحی ورزشی براساس تئوری استفاده و رضایت مندی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10, 3, 1400, 23-34. doi: 10.30473/arsm.2022.8531
دهشتی, محمد, علی محمدی, حسین, ادبی فیروزجاه, جواد. (1400). 'نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان مراکز تفریحی ورزشی براساس تئوری استفاده و رضایت مندی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10(3), pp. 23-34. doi: 10.30473/arsm.2022.8531
دهشتی, محمد, علی محمدی, حسین, ادبی فیروزجاه, جواد. نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان مراکز تفریحی ورزشی براساس تئوری استفاده و رضایت مندی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1400; 10(3): 23-34. doi: 10.30473/arsm.2022.8531


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب