کریمی, علی, بهرامی, شهاب, راسخ, نازنین, قاسمی, حمید. (1401). تدوین الگوی پارادایمی نقش تبلیغات بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی (با تأکید بر رسانه‌های اجتماعی). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9(3), 30-44. doi: 10.30473/jsm.2020.51952.1395
علی کریمی; شهاب بهرامی; نازنین راسخ; حمید قاسمی. "تدوین الگوی پارادایمی نقش تبلیغات بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی (با تأکید بر رسانه‌های اجتماعی)". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9, 3, 1401, 30-44. doi: 10.30473/jsm.2020.51952.1395
کریمی, علی, بهرامی, شهاب, راسخ, نازنین, قاسمی, حمید. (1401). 'تدوین الگوی پارادایمی نقش تبلیغات بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی (با تأکید بر رسانه‌های اجتماعی)', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9(3), pp. 30-44. doi: 10.30473/jsm.2020.51952.1395
کریمی, علی, بهرامی, شهاب, راسخ, نازنین, قاسمی, حمید. تدوین الگوی پارادایمی نقش تبلیغات بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی (با تأکید بر رسانه‌های اجتماعی). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1401; 9(3): 30-44. doi: 10.30473/jsm.2020.51952.1395


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب