غریبی, فرزانه, ناطقی, فائزه, موسوی پور, سعید, سیفی, محمد. (1401). مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، مولاژ و آموزش سنتی بر میزان بارشناختی دانش‌آموزان در درس زیست‌شناسی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 2(1), 45-56. doi: 10.30473/t-edu.2022.9005
فرزانه غریبی; فائزه ناطقی; سعید موسوی پور; محمد سیفی. "مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، مولاژ و آموزش سنتی بر میزان بارشناختی دانش‌آموزان در درس زیست‌شناسی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 2, 1, 1401, 45-56. doi: 10.30473/t-edu.2022.9005
غریبی, فرزانه, ناطقی, فائزه, موسوی پور, سعید, سیفی, محمد. (1401). 'مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، مولاژ و آموزش سنتی بر میزان بارشناختی دانش‌آموزان در درس زیست‌شناسی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 2(1), pp. 45-56. doi: 10.30473/t-edu.2022.9005
غریبی, فرزانه, ناطقی, فائزه, موسوی پور, سعید, سیفی, محمد. مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، مولاژ و آموزش سنتی بر میزان بارشناختی دانش‌آموزان در درس زیست‌شناسی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1401; 2(1): 45-56. doi: 10.30473/t-edu.2022.9005


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب