گراوند, هوشنگ, زارعی, سلمان. (1401). تدوین مدل علّی درگیری تحصیلی بر اساس احساس تنهایی با توجه به نقش میانجی‌گری استرس کرونا. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10(2), 21-32. doi: 10.30473/etl.2022.63102.3744
هوشنگ گراوند; سلمان زارعی. "تدوین مدل علّی درگیری تحصیلی بر اساس احساس تنهایی با توجه به نقش میانجی‌گری استرس کرونا". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10, 2, 1401, 21-32. doi: 10.30473/etl.2022.63102.3744
گراوند, هوشنگ, زارعی, سلمان. (1401). 'تدوین مدل علّی درگیری تحصیلی بر اساس احساس تنهایی با توجه به نقش میانجی‌گری استرس کرونا', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10(2), pp. 21-32. doi: 10.30473/etl.2022.63102.3744
گراوند, هوشنگ, زارعی, سلمان. تدوین مدل علّی درگیری تحصیلی بر اساس احساس تنهایی با توجه به نقش میانجی‌گری استرس کرونا. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1401; 10(2): 21-32. doi: 10.30473/etl.2022.63102.3744


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب