| تعداد نشریات | 46 |
| تعداد شمارهها | 1,226 |
| تعداد مقالات | 10,523 |
| تعداد مشاهده مقاله | 20,808,643 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 14,186,766 |
| 1. | بررسی رابطه ابعاد ارتباطی خانواده و جهت گیری هدف تحصیلی | |
| صفحه 9-23 | ||
| مهدی رحیمی؛ مریم زارع | ||
| 2. | پیش بینی اهمال کاری تحصیلی بر اساس کمال¬گرایی و اضطراب امتحان در دانشجویان | |
| صفحه 24-36 | ||
| صادق نصری؛ مسلم شاهرخی؛ مجید ابراهیم دماوندی | ||
| 3. | ارائه مدل پیش¬بینی پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی با تأکید بر نقش خودکارآمدی تحصیلی، درگیری شناختی، انگیزشی و رفتاری | |
| صفحه 37-47 | ||
| سمیه داودی | ||
| 4. | رابطه ساده و چندگانه سرسختی روانشناختی و کمال¬گرایی با سلامت روانی | |
| صفحه 48-57 | ||
| کریم سواری | ||
| 5. | اثر بسامد (حس آشنایی)تکلیف و انتظار آزمون در فراخوانی و باز شناسی واژگان | |
| صفحه 58-73 | ||
| فهیمه حقیقی؛ حسین زارع | ||
| 6. | بررسی رابطۀ بین میزان استفاده از اینترنت با مشارکت اجتماعی دانشجویان دانشگاه¬های پیام نور استان کرمانشاه | |
| صفحه 73-87 | ||
| بهمن سعیدی؛ مریم اسلام پناه؛ آزاد دارابی | ||
| 7. | بررسی میزان آمادگی اعضای علمی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در استفاده از یادگیری الکترونیکی | |
| صفحه 88-102 | ||
| سمیه مطلبی شیخدرآبادی؛ محمد اورکی؛ عبدالحسین تفضلی مقدم | ||