
تعداد نشریات | 45 |
تعداد شمارهها | 1,219 |
تعداد مقالات | 10,474 |
تعداد مشاهده مقاله | 20,221,668 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 13,913,609 |
1. | بررسی رابطه ابعاد ارتباطی خانواده و جهت گیری هدف تحصیلی | |
صفحه 9-23 | ||
مهدی رحیمی؛ مریم زارع | ||
2. | پیش بینی اهمال کاری تحصیلی بر اساس کمال¬گرایی و اضطراب امتحان در دانشجویان | |
صفحه 24-36 | ||
صادق نصری؛ مسلم شاهرخی؛ مجید ابراهیم دماوندی | ||
3. | ارائه مدل پیش¬بینی پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی با تأکید بر نقش خودکارآمدی تحصیلی، درگیری شناختی، انگیزشی و رفتاری | |
صفحه 37-47 | ||
سمیه داودی | ||
4. | رابطه ساده و چندگانه سرسختی روانشناختی و کمال¬گرایی با سلامت روانی | |
صفحه 48-57 | ||
کریم سواری | ||
5. | اثر بسامد (حس آشنایی)تکلیف و انتظار آزمون در فراخوانی و باز شناسی واژگان | |
صفحه 58-73 | ||
فهیمه حقیقی؛ حسین زارع | ||
6. | بررسی رابطۀ بین میزان استفاده از اینترنت با مشارکت اجتماعی دانشجویان دانشگاه¬های پیام نور استان کرمانشاه | |
صفحه 73-87 | ||
بهمن سعیدی؛ مریم اسلام پناه؛ آزاد دارابی | ||
7. | بررسی میزان آمادگی اعضای علمی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در استفاده از یادگیری الکترونیکی | |
صفحه 88-102 | ||
سمیه مطلبی شیخدرآبادی؛ محمد اورکی؛ عبدالحسین تفضلی مقدم | ||