1.

رابطه باورهای هوشی و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی در دانشجویان دانشگاه پیام‌نور

صفحه 9-17
نرگس خاتون ذبیحی حصاری؛ مسعود غلامعلی لواسانی

2.

نقش خودکارآمدی ریاضی، خودپنداره ریاضی و ادراک از محیط کلاس در پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان با کنترل جنسیت

صفحه 18-28
شیدا شریفی ساکی؛ محمدحسین فلاح؛ حسین زارع

3.

بررسی رابطه رویکردهای یادگیری با عملکرد تحصیلی کیفی و کمی دانشجویان

صفحه 29-41
احمد زندوانیان نایینی؛ مهدی رحیمی؛ فروغ پورطاهری

4.

نقش باورهای انگیزشی و درگیری شناختی بین پیشرفت تحصیلی قبلی و پیشرفت تحصیلی فعلی (الگوی تحلیل)

صفحه 42-54
سعید مظلومیان؛ احمد رستگار؛ محمدحسن صیف؛ رضا قربان جهرمی

5.

دلالت‌های آموزشی ایده‌ ساختارشکنی دریدا در آموزش مجازی

صفحه 55-68
خدیجه نورانی؛ محمدرضا سرمدی؛ عیسی ابراهیم زاده

6.

ارائه مدل پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی با تأکید بر نقش خودکارآمدی تحصیلی، درگیری شناختی، انگیزشی و رفتاری

صفحه 69-76
سمیه داوودی

7.

طراحی برنامه آموزش شناخت اجتماعی(SCT)، و بررسی اثربخشی آن بر توانایی و مهارت‌های تشخیص، درک و ابراز حالات هیجانی کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا (HFA)

صفحه 77-84
سعید رضایی؛ غلامعلی افروز؛ سعید حسن زاده؛ الهه حجازی؛ سید کمال خرازی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب