1.

نقش واسطه‌ای سرمایه روان‌شناختی در رابطه معنا در زندگی و بهزیستی تحصیلی در نوجوانان

صفحه 9-20
زینب اکرامیان؛ امید شکری؛ حسین پورشهریار

2.

مدل ساختاری شایستگی ادراک‌شده بر اساس سرمایه روان‌شناختی در دانش‌آموزان: نقش میانجی خوش‌بینی تحصیلی

صفحه 21-30
مرضیه مشعل پور؛ پریسا یوسفی

3.

نقش تعدیل‌گری ذهن‌آگاهی در رابطه بین ملالت و درگیری تحصیلی دانش-آموزان دوره متوسطه دوم

صفحه 31-42
شیرین امامی آل آقا؛ عرفان بهرامی؛ فضل اله میر

4.

اثربخشی آموزش زبان به روش هوش مصنوعی با روش رایج بر میزان یادگیری در بین زبان‌آموزان مبتدی

صفحه 43-56
نازیلا خطیب زنجانی؛ مهسا کریمی

5.

اعتباریابی و ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس بالندگی در معلمان

صفحه 55-64
سیران امینی؛ فائزه زکی پور؛ علی خدائی

6.

مدل‌یابی علی روابط معلم- دانش‌آموز و طرد همسالان با اضطراب مدرسه‌ای در دانش‌آموزان ابتدایی با نقش میانجی جو عاطفی در مدرسه

صفحه 65-82
سجاد بشرپور؛ نیما صادقزاده بلیل؛ حسین آشیانی

7.

اثر پیش‌بینی‌کنندگی کارکردهای اجرایی و باورهای فراشناختی مثبت تحصیلی بر درگیری تحصیلی: بررسی نقش واسطه‌ای تاب‌آوری شناختی

صفحه 83-98
محمدعلی محمدی فر؛ فاطمه خداپناه

8.

مدل‌یابی اهمال‌کاری تحصیلی براساس انعطاف‌پذیری روان‌شناختی با نقش واسطه‌ای امید تحصیلی

صفحه 99-110
روح‌‌الله صالحی تبار

9.

رضایت تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی: نقش تجارب مثبت در مدرسه با میانجی‌گری خوش‌بینی تحصیلی، درگیری تحصیلی و دلبستگی به مدرسه

صفحه 111-123
مهسا کریمی؛ علی زینالی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب