1.

تأثیر گروه‌های مرجع بر سبک خرید آنلاین با نقش میانجی اعتماد و آگاهی مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی

صفحه 1-22
فاطمه علی بلندی؛ نجف آقایی؛ مریم مختاری دینانی

2.

ادراک ساکنان از رویداد ورزشی مسابقات زیبایی اسب: تحلیل اهمیت- عملکرد

صفحه 23-38
فائزه اسدیان اردکانی؛ فاطمه عزیزی

3.

طراحی اماکن ورزشی شهری با رویکرد پیشگیری از جرم، مطالعه موردی شهر تهران

صفحه 39-58
سیده طاهره موسوی راد؛ نورالله حیاتی خانقاه

4.

تحلیل کیفی مدیریت موارد سوءمصرف داروها و مکمل‌های ورزشی در ورزشکاران غیرحرفه‌ای

صفحه 59-72
رحمان سوری؛ محمد محمدی

5.

تدوین مدل ساختاری – تفسیری نقش استارت‌آپ‌ها در کسب‌وکارهای ورزشی استان کرمانشاه

صفحه 73-92
حورا هادیان؛ شیرین زردشتیان؛ حسین عیدی؛ سمانه الماسی

6.

واکاوی و تحلیل نظریه پذیرش و استفاده از فناوری (UTAUT2) در ورزش‌های الکترونیک

صفحه 93-114
زهرا عسگری گندمانی؛ نوشین بنار؛ یعقوب محمدی

7.

طراحی مدل خلق ارزش ویژه برند برای باشگاه های ورزشی خصوصی(رویکردی کیفی)

صفحه 115-134
فرهاد فرزان مقدم؛ رسول نوروزی سید حسینی؛ مینا مستحفظیان

8.

شناسایی راهکارها و پیامدهای بخش‌بندی بازار رویدادهای ورزشی ایران بر مبنای انگیزه تماشاگران

صفحه 135-154
محمد رحیمی؛ علی ابوالحسینی؛ احمد محمودی؛ رضا امین‌زاده

9.

کاربرد شخصیت برند، مصرف‌کننده و صحه‌گذار در اثربخشی صحه‌گذاری ورزشکاران مشهور با رویکرد نظریه تجانس

صفحه 155-172
علیرضا امیرعلائی؛ حسین اکبری یزدی؛ علیرضا الهی

10.

شناسایی عوامل تعیین‌کننده هم‌راستایی فناوری اطلاعات با راهبردهای سازمان در فدراسیون‌های ورزشی ایران

صفحه 173-190
ابوالفضل فراهانی؛ لیلا قربانی قهفرخی؛ محمد محسن صدر؛ سید فرشید میرمحمدیان توتکله

11.

رابطه عوامل تعهد سازمانی بر ویژگی‌های فردی مربیان تیم‌های ورزشی فوتبال کشور عراق با میانجیگری نقش رضایت شغلی

صفحه 191-206
احمد غالب مهدی المسرجی؛ میرحسن سیدعامری؛ رقیه سرلاب


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب