1.

مطالعه کتابهای درسی چاپ دانشگاه پیام نور و بررسی نگرش دانشجویان نسبت به میزان رعایت الگوهای نگارشی

صفحه 1-19
هادی شریف مقدم؛ قاسم علی احسانیان

2.

بررسی تولیدات علمی اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور استان تهران طی سالهای 1390- 1380

صفحه 20-32
سعید غفاری؛ گوهر سلحشور

3.

بررسی سازگاری میان کتاب‌های منتشرشده و مباحث آموزشی کتابداری و اطلاع‌رسانی در مقطع کارشناسی در ایران

صفحه 33-45
محمد حسن‌زاده؛ فاطمه زندیان؛ فاطمه نویدی

4.

ارزیابی میزان سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده، منابع طبیعی و علوم دریایی دانشگاه تربیت مدرس برمبنای "استاندارد قابلیت های سواد اطلاعاتی برای آموزش عالی"

صفحه 46-55
معصومه ترک؛ افشین موسوی چلک؛ محسن حاجی زین العابدینی

5.

تحلیل استنادی مآخذ پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترای رشته زبان و ادبیات عرب دانشکده زبانهای خارجی دانشگاه اصفهان سالهای 1386- 1380

صفحه 56-70
احمد شعبانی؛ زهرا چاوشی نجف آبادی

6.

تحلیل شکاف کیفیت خدمات کتابخانه های مرکزی دانشگاه های دولتی شهر اصفهان براساس مدل لایب کوال

صفحه 71-83
حسن اشرفی ریزی؛ زهرا کاظم پور

7.

امکانسنجی ایجاد کتابخانه دیجیتال در مدارس دولتی شهر مشهد (مطالعه موردی)

صفحه 84-100
ثریا ضیایی؛ سیدسادات سید کابلی

8.

بررسی رفتارهای اطلاع یابی اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور جهرم

صفحه 101-110
علی بیرانوند

9.

بررسی ارائه آموزش های سواد اطلاعاتی در وب سایت کتابخانه های دانشگاهی ایران

صفحه 111-121
امید علیپور؛ امیر مهربان

10.

ارزیابی محیط رابط کاربر پایگاه کتابخانه دیجیتال دانشگاه پیام نور با روش مکاشفه ای

صفحه 122-130
مینا ذوالقدر؛ عصمت مومنی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب