1.

بررسی تأثیر القای تجارب هیجانی بر کارکردهای اجرایی توجه و حافظه فعال با نگاه به طیف افسردگی

صفحه 7-25
الیاس اکبری؛ جعفر حسنی؛ علیرضا مرادی

2.

اثربخشی الگوی توان‌بخشی عصب روان‌شناختی یکپارچه‌سازی حسی بر بهبود کارکردهای اجرایی مغز کودکان دارای اختلال کمبود توجه بیش‌فعالی

صفحه 26-40
علیرضا پیرخائفی؛ توحید اکبروند

3.

تأثیر آموزش نوروفیدبک بر بهبود حافظه فعال کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی نقص‌توجه

صفحه 41-51
محمد اورکی؛ مهدیه رحمانیان؛ نپتون تهرانی؛ شیما حیدری

4.

اثر توان‌بخشی شناختی حافظه کاری بر بهبود نشانگان رفتاری (کم‌توجهی و تکانشگری) کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش‌فعالی

صفحه 52-45
مریم نجارزادگان؛ وحید نجاتی؛ نسرین امیری

5.

مقایسه ویژگی‌های عصب ‌روان‌شناختی کودکان فراگیر موسیقی و عادی دوره دبستان

صفحه 66-74
مریم اکبری مطلق

6.

مقایسه اثربخشی تحریک مکرر مغناطیسی فراقشری با تحریک مغز از روی جمجمه با جریان مستقیم الکتریکی در کاهش علائم افسردگی

صفحه 75-85
الهام اسبقی؛ سیاوش طالع پسند؛ علی محمد رضایی

7.

مقایسه تأثیر تمرینات نوروفیدبک و تصویرسازی ذهنی بر اکتساب و یاد‌داری مهارت پرتاب دارت

صفحه 86-103
مریم صالحی؛ حجت الله امینی؛ حسن محمد زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب