| تعداد نشریات | 46 |
| تعداد شمارهها | 1,226 |
| تعداد مقالات | 10,523 |
| تعداد مشاهده مقاله | 20,808,645 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 14,186,767 |
| 1. | تأثیر روش تدریس پازل بر میزان یادگیری دانشآموزان | |
| صفحه 7-16 | ||
| حسین زارع؛ سوزان عارضی | ||
| 2. | واکاوی مؤلفههای تبیینکننده تمایل دانشجویان به استفاده از فنآوری یادگیری از طریق تلفن همراه در آموزش محیط زیست | |
| صفحه 17-28 | ||
| محسن ضرغام؛ سید محمد شبیری؛ محمدرضا سرمدی | ||
| 3. | مقایسه باورهای انگیزشی فرزندان در گونههای مختلف خانواده بر اساس مدل فرایند و محتوای خانواده | |
| صفحه 29-40 | ||
| منا قریشی؛ سیامک سامانی | ||
| 4. | نقش سبکهای شناختی، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانشآموزان دبیرستانهای دولتی شهر مشهد | |
| صفحه 41-58 | ||
| هادی تقی زاده؛ محمد سعید عبدخدایی؛ حسین کارشکی | ||
| 5. | بررسی تأثیر مدل چرخه یادگیری مبتنی بر رویکرد اکتشافی در پیشرفت تحصیلی و نگرش به یادگیری درس علوم تجربی | |
| صفحه 59-70 | ||
| علی عبدی | ||
| 6. | فرهنگ مدرسه، نیازهای روانشناختی اساسی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان: آزمون یک الگوی عِلّی | |
| صفحه 71-80 | ||
| تورج هاشمی نصرتآباد؛ شهرام واحدی؛ جواد امانی ساریبگلو | ||
| 7. | نقش نظریههای ضمنی هوش در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطه | |
| صفحه 81-90 | ||
| شکوفه شریعتپناه؛ علی مشهدی | ||