1.

اثربخشی آموزش تکنیک‌های فراشناختی بر خودکارآمدی دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های شهر اصفهان

صفحه 7-16
فضل‌اله میردریکوند؛ سعیده سبزیان؛ هوشنگ گراوند

2.

رابطة سبک‌های یادگیری کلب و هیجان‌های مثبت و منفی تحصیلی با یادگیری خودگردان

صفحه 17-30
فیروزه سپهریان‌آذر؛ امجد اقبالی

3.

ارتباط خودتنظیمی و تسلط جمعی با بهزیستی روان‌شناختی

صفحه 31-42
رقیه قربانی؛ محبوبه فولادچنگ

4.

مدل‌‌یابی روابط بین باورهای هوشی، معرفت‌شناختی و انگیزشی با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور

صفحه 43-68
صمد عابدی؛ بهمن سعیدی پور؛ مهران فرج الهی؛ محمدحسن صیف

5.

بررسی رابطة صلاحیت‌های حرفه‌ای با توانمندی روان‌شناختی دبیران دوره متوسطه شهرستان شیروان

صفحه 69-88
محمد فرزانه؛ جواد پورکریمی؛ میترا عزتی

6.

بررسی تأثیر نوع سؤال و سطح پردازش سؤالات در آزمون‌های بازشناسی و یادآوری بر عملکرد حافظه دانشجویان

صفحه 89-98
حسین زارع؛ محمدرضا سرمدی؛ مهران فرج الهی؛ عثمان آچاک

7.

رابطة ابعاد کمال‌گرایی با اضطراب حالتی/خصلتی در دانش‌آموزان دبیرستانی تیزهوش

صفحه 99-110
سمیه ساداتی فیروزآبادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب