1.

نقش رسانه‌های اجتماعی بر توسعه رفتارهای اوباش‌گرایانه تماشاگران فوتبال

صفحه 10-17
اسکندر حسین پور؛ مرادعلی نیازی پور؛ سید محمد کاشف؛ قدرت اله باقری؛ یوسف منگشتی جونی

2.

مقایسه وضعیت به کارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات(ICT)در بین دانشجویان تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج

صفحه 18-26
ندا بزرگ زاده؛ سارا کشکر؛ حسین سپاسی

3.

نقش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بر بازاریابی محصولات ورزشی ایران با تأکید بر آمیخته بازاریابی ورزشی (4p)

صفحه 27-35
نرگس بکتاش؛ طیبه بزرگر؛ سیدحمید قاسمی

4.

ارزیابی نقش های اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزش و فرهنگ سازی برنامه تلویزیونی نود

صفحه 36-41
سیده فاطمه رضوانی؛ سعادت الله صالحی

5.

مقایسه دیدگاه اساتید، کارشناسان رسانه و مشارکت کنندگان ورزش همگانی در مورد کارکردهای رسانه های جمعی در توسعه و ترویج ورزش همگانی

صفحه 42-50
حسین عیدی؛ رسول آزادی؛ جواد خسروی

6.

رابطه بین خلاقیت و مهارت های ارتباطی مدیران ورزشی

صفحه 51-58
رسول نظری؛ مجید طحانی

7.

بررسی وضعیت موجود و مطلوب نقش رسانه‌های جمعی در توسعه رشته ورزشی والیبال در دانشجویان علوم ورزشی

صفحه 59-63
عباس اسدی؛ مرتضی رضایی صوفی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب