| تعداد نشریات | 48 |
| تعداد شمارهها | 1,232 |
| تعداد مقالات | 10,593 |
| تعداد مشاهده مقاله | 21,303,654 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 14,330,907 |
| 1. | آسیبشناسی الگوی ارزشیابی توصیفی به منظور ارائه الگوی مناسب در دوره ابتدایی | |
| صفحه 7-16 | ||
| عباس قلتاش؛ احمدرضا اوجینژاد؛ علیرضا دهقان منگابادی | ||
| 2. | طراحی و تبیین الگوی جامعة یادگیرنده حرفهای در نظام آموزش عالی | |
| صفحه 17-38 | ||
| اعظم پهلوانصادق؛ بیژن عبدالهی؛ عبدالرحیم نوهابراهیم؛ حسنرضا زینآبادی | ||
| 3. | بررسی مؤلفههای مؤثر بر هوشمندسازی مدارس و ارائه مدل مفهومی مناسب | |
| صفحه 39-48 | ||
| بهارک شیرزاد کبریا؛ سیده زینب سیدمحمدی | ||
| 4. | برآورد پارامترهای سؤالهای چندگزینهای در ارزشیابی نظامهای آموزشی مجازی | |
| صفحه 49-58 | ||
| محمود اکرامی؛ نگار الهامیان؛ سمیه رجبزاده | ||
| 5. | نقش راهبردهای مدیریت منابع یادگیری در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان متوسطه | |
| صفحه 59-64 | ||
| مهران فرجاللهی | ||
| 6. | جایگاه عدالت آموزشی در تحول نظام تعلیم و تربیت مبتنی بر سازندهگرایی | |
| صفحه 65-72 | ||
| محمدرضا سرمدی؛ مرجان معصومیفرد | ||
| 7. | اثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر کاهش افسردگی دانشجویان دانشگاه پیام نور | |
| صفحه 73-80 | ||
| طاهر محبوبی؛ حسین سلیمی؛ سید عدنان حسینی؛ کمال محبوبی | ||