تعداد نشریات | 41 |
تعداد شمارهها | 1,131 |
تعداد مقالات | 9,682 |
تعداد مشاهده مقاله | 17,636,652 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 12,307,768 |
1. | آسیبشناسی الگوی ارزشیابی توصیفی به منظور ارائه الگوی مناسب در دوره ابتدایی | |
صفحه 7-16 | ||
عباس قلتاش؛ احمدرضا اوجینژاد؛ علیرضا دهقان منگابادی | ||
2. | طراحی و تبیین الگوی جامعة یادگیرنده حرفهای در نظام آموزش عالی | |
صفحه 17-38 | ||
اعظم پهلوانصادق؛ بیژن عبدالهی؛ عبدالرحیم نوهابراهیم؛ حسنرضا زینآبادی | ||
3. | بررسی مؤلفههای مؤثر بر هوشمندسازی مدارس و ارائه مدل مفهومی مناسب | |
صفحه 39-48 | ||
بهارک شیرزاد کبریا؛ سیده زینب سیدمحمدی | ||
4. | برآورد پارامترهای سؤالهای چندگزینهای در ارزشیابی نظامهای آموزشی مجازی | |
صفحه 49-58 | ||
محمود اکرامی؛ نگار الهامیان؛ سمیه رجبزاده | ||
5. | نقش راهبردهای مدیریت منابع یادگیری در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان متوسطه | |
صفحه 59-64 | ||
مهران فرجاللهی | ||
6. | جایگاه عدالت آموزشی در تحول نظام تعلیم و تربیت مبتنی بر سازندهگرایی | |
صفحه 65-72 | ||
محمدرضا سرمدی؛ مرجان معصومیفرد | ||
7. | اثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر کاهش افسردگی دانشجویان دانشگاه پیام نور | |
صفحه 73-80 | ||
طاهر محبوبی؛ حسین سلیمی؛ سید عدنان حسینی؛ کمال محبوبی | ||