1.

تاثیر رسانه‌های جمعی بر کنترل فساد در ورزش فوتبال

صفحه 11-24
علیرضا زارع؛ صدیقه حیدری نژاد؛ رضوان شیرالی

2.

ارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل حضور مشتریان در باشگاه های ورزشی: مطالعه باشگاه های پرورش اندام ایلام

صفحه 25-34
حسین کردلو؛ رضا خورشیدی؛ علیرضا الهی

3.

شناسایی انگیزه و دلایل‌ خالکوبی ورزشکاران

صفحه 35-44
قاسم مهرابی؛ محمد ابراهیم رزاقی؛ فایزه یزدانی

4.

کنکاشی در کاربست‌های نظریه‌های ارتباطات در حوزه ورزش: تحلیل مضمون صفحه اینستاگرام با تمرکز بر نظریه استفاده و رضایت‌مندی

صفحه 45-58
شهرزاد نیری؛ مرجان صفاری

5.

اولویت بندی وب سایت های مراکز دانشگاهی پیام‌نور کشور و تعیین جایگاه این مراکز در دنیا

صفحه 59-68
محمدعلی قره؛ علیرضا ذاکریان؛ علی ذاکریان

6.

تأثیر رسانه های جمعی بر تأمین منابع مالی هیئت های ورزشی (مورد مطالعه استان گلستان)

صفحه 69-76
زین العابدین فلاح؛ محمدعلی آقاخانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب