1.

بررسی برند ستارگان ورزشی در برنامه‌های تبلیغاتی

صفحه 11-20
حسین عیدی؛ اکرم قبادی یگانه؛ فرهاد نظری

2.

بررسی ارتباط بین هزینه و رتبه در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی از رسانه های نوشتاری در لیگ چهاردهم)

صفحه 21-27
عباس شعبانی

3.

مقایسه محتوای برنامه های ورزشی رسانه های محلی با تأکید بر پوشش رشته های ورزشی

صفحه 30-38
حامد نظرویسی؛ حمید قاسمی؛ سردار محمدی

4.

ارزیابی و رتبه بندی رسانه‌های ورزشی از زوایه دید دانشجویان بر اساس روش‌های تصمیم گیری چند شاخصه

صفحه 39-49
محمد ثابت مطلق؛ مجتبی آقایی

5.

مطالعه کارآمدی دوره های یادگیری الکترونیکی در دانشگاه پیام نور

صفحه 50-57
عبدالحمید زیتونلی؛ مرتضی رضایی صوفی

6.

ارتباط فناوری اطلاعات با ساختار سازمانی و مدیریت مشارکتی از دیدگاه کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان شمال غرب ایران

صفحه 58-70
سلمان جعفری؛ شهروز غایب زاده؛ بهرام اکبری؛ عباس صادقپور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب