1.

اثربخشی بازی‌های واجی بر نادرست‌نویسی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری

صفحه 9-14
سالار فرامرزی؛ رضا مرادی؛ شیما قلمزن

2.

تأثیر حمایت از طریق ساختاردهی و مسئله‌سازی بر روی مهارت‌های خودسازمان‌دهی نوشتار، توانایی نوشتن مقاله و زمان برنامه‌ریزی کلی زبان‌آموزان

صفحه 15-26
محبوبه مرتضوی؛ منوچهر جعفری‌گهر؛ افسر روحی؛ حسن سلیمانی

3.

آزمون روابط ساختاری بین خودکارآمدی پژوهشی، عوامل اجتماعی و محیط آموزشی - پژوهشی دانشگاه با عملکرد آموزشی- پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی

صفحه 27-48
هوشنگ گراوند؛ حسین کارشکی؛ محمدرضا آهنچیان

4.

طراحی الگوی ساختار سازمانی دانشگاه‌های باز و از دور (مطالعه موردی دانشگاه پیام نور)

صفحه 49-64
مهران فرج الهی؛ کاظم حسنی؛ ثنا صفری؛ مهدی معینی کیا

5.

طراحی و ساخت ابزار میزان و نگرش به استفاده از شبکه‌های اجتماعی و بررسی رابطۀ آن با عملکرد تحصیلی

صفحه 65-78
الهه حجازی؛ وحیده نامداری؛ مجید قاسمی؛ علی مقدم زاده

6.

طراحی یک سیستم خبره فازی جهت سنجش میزان رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی

صفحه 79-92
نسیم سعید؛ منیره عظیمی همت

7.

اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر معنای تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایۀ سوم دورۀ اول متوسطه شهر مشهد

صفحه 93-103
اسما فولادی؛ محمد باقر کجباف؛ امیر قمرانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب