| تعداد نشریات | 46 |
| تعداد شمارهها | 1,226 |
| تعداد مقالات | 10,524 |
| تعداد مشاهده مقاله | 20,816,213 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 14,187,751 |
| 1. | تبیین خودناتوانسازی تحصیلی بر اساس عوامل مؤثر بر آن: آزمون یک مدل مفهومی جامع | |
| صفحه 9-22 | ||
| محمد سید صالحی؛ نورعلی فرخی | ||
| 2. | تأثیر برنامة بازآموزی اسنادی بر هیجانات پیشرفت و مشغولیت تحصیلی دانشجویان | |
| صفحه 23-38 | ||
| زهرا گشتاسبی؛ امید شکری؛ جلیل فتحآبادی؛ مسعود شریفی | ||
| 3. | اثربخشی الگوی خلاقیتدرمانی بر ارتقای انگیزه و عملکرد تحصیلی دانشآموزان | |
| صفحه 39-48 | ||
| حمیدرضا سجادی منزه؛ علیرضا پیرخائفی | ||
| 4. | ارائۀ مدل علّی قصد استفاده از آموزش برخط در بین اعضای هیئت علمی (مطالعه موردی: دانشگاه پیام نور) | |
| صفحه 49-60 | ||
| محمدرضا سرمدی | ||
| 5. | امید کار، انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی: وارسی یک مدل علّی در دانشجویان غیر شاغل | |
| صفحه 61-70 | ||
| علی اصغر بیانی | ||
| 6. | ارزیابی کارآمدی روش یادگیری الکترونیکی در آموزش منابع انسانی:مطالعه موردی دانشگاه پیام نور استان مرکزی | |
| صفحه 71-84 | ||
| مجتبی رفیعی؛ هادی غفاری؛ میثم خرمی | ||
| 7. | بررسی شاخصهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ هیجانهای تحصیلی- ریاضی در جامعۀ دانشآموزان دورۀ متوسطه | |
| صفحه 85-95 | ||
| اکبر رضائی | ||