1.

بررسی تأثیر تحریک سیستم نورون‌های آینه‌ای بر رشد مهارت‌ درک دستوری کودکان اوتیستیک 5 تا 8 ساله دختر فارسی‌زبان

صفحه 9-24
هانیه یارمند؛ حسن عشایری؛ ارسلان گلفام؛ حیات عامری

2.

اثر دست برتری و تفاوت‌های جنسیتی در عادت‌های شمارش اعداد با انگشتان دانش‌آموزان ابتدایی

صفحه 25-38
احمد علیپور؛ سکینه جولائیها؛ رضا رنجبران؛ نازیلا ایوانی

3.

بررسی مقایسه‌ای کارکردهای اجرایی در زنان مبتلا به ام‌اس دارای اختلال افسردگی، فاقد اختلال افسردگی و زنان بهنجار

صفحه 39-56
الهه بداقی؛ علیرضا مرادی؛ جعفر حسنی؛ فرشید علی پور؛ طیبه شاهسوند بغدادی

4.

تأثیر تمرین بر تناوب تکلیف دوگانه دیداری - شنیداری و شنیداری - دیداری در دوره بی‌پاسخی روان‌شناختی

صفحه 57-70
رها رستمی فر؛ محمد جلیلوند

5.

بررسی اثر نوروفیدبک بر میزان اضطراب و جرئت ورزی در افراد مبتلا به اختلال وحشت‌زدگی

صفحه 71-82
سید یونس محمدی؛ طیبه مالمیر؛ میترا گلزاری

6.

تأثیر بازخورد هنجاری بر اجرا و یادگیری تکلیف پرتابی: نقش شایستگی ادراک‌شده

صفحه 83-96
رسول عابدان زاده؛ منصور هیلاوی نیسی؛ سعید اشرف پور نوایی

7.

تأثیر بازخورد هنجاری بر زمان واکنش و خود کارآمدی دانش‌آموزان دختر کم‌توان ذهنی

صفحه 97-110
آمنه اورکی؛ ناهید شتاب بوشهری؛ رسول عابدان زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب