1.

رابطه نقش رسانه های جمعی و بروز رفتارهای خرافی بین بازیکنان فوتبال

صفحه 15-28
علیرضا زارع؛ صدیقه حیدری نژاد

2.

طراحی مدل رفتار مشتریان از طریق کیفیت و ویژگی ارتباطی در باشگاه های خصوصی ورزشی شهررشت

صفحه 29-40
امین رحیمی پردنجانی؛ رحیم رمضانی نژاد؛ شهرام شفیعی

3.

اثر سواد رسانه ای بر قابلیت‌های کارآفرینی با نقش میانجی سواد اطلاعاتی در دانشجویان علوم ورزشی

صفحه 41-54
شیرین زردشتیان؛ همایون عباسی؛ سعید خانمرادی

4.

بازنمایی ستاره ورزشی در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی (نشانه‌شناسی تبلیغات شامپو «کلیر» و روغن‌موتور «کاسپین»)

صفحه 55-67
مسعود تقی آبادی؛ حمید تقی آبادی

5.

بررسی و نقدکتاب خبرنگاری و روزنامه‌نگاری ورزشی

صفحه 69-77
لیلا ایزدپرست

6.

نقش ترویج رسانه‌ای درحمایت مالی بانک‌ها از ورزش

صفحه 79-88
عارفه قنبری فیروزآبادی؛ سارا کشکر؛ غلامعلی کارگر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب