1.

ارائه مدل علی روابط نیاز به شناخت و درگیری شناختی با نقش واسطه ای اهداف پیشرفت و هیجانات تحصیلی (موردی از دانشجویان دوره های مجازی)

صفحه 9-26
احمد رستگار

2.

نقش انگیزش درونی ـ بیرونی و هدف تبحری ـ عملکردگرا در پیش‌بینی خود کارآمدی خلاق دانش‌آموزان پسر سال دوم دبیرستان‌های شهرستان رومشگان

صفحه 27-42
حمید فرامرزی؛ علیرضا حاجی یخچالی؛ منیجه شهنی ییلاق

3.

برازش روابط علی ـ ساختاری بزهکاری با اسناد خطا و اجبار والدینی با واسطه‌گری همدلی شناختی و عاطفی

صفحه 43-66
منصور بیرامی؛ تورج هاشمی؛ حمید پورشریفی؛ مرتضی عندلیب کورایم

4.

مقایسه ابعاد سرشت و منش و تنظیم شناختی هیجان در دانشجویان مضطرب و سالم

صفحه 67-76
مجید برادران

5.

مقایسه سبک‏های اسنادی، طرحواره‏های ناسازگار اولیه و نگرش‏های ناکارآمد (سه بعد از شناخت اجتماعی) در افراد افسرده و عادی

صفحه 91-104
فاطمه معین الغربایی؛ اعظم نوفرستی؛ سمیرا کرملو؛ نیما گنجی

6.

اثربخشی آموزش فرزندپروری ترکیبی (زیستی- اجتماعی) به مادران بر خودکارآمدی ادراک‌شده کودکان فزون وزن

صفحه 77-90
شهناز نوحی؛ حمید رضا حاتمی؛ مسعود جان بزرگی؛ اشرف السادات بنی جمالی

7.

مقایسه صفات شخصیت و پذیرش – تعهد در میان متأهلین دارای سبک شناختی جذب‏کننده و سبک شناختی کاوش کننده

صفحه 105-124
علی رسولی؛ مجتبی دهقان؛ محمدحسین عبدالهی؛ مهناز شاهقلیان

8.

اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد در بهبود انعطاف پذیری و همجوشی شناختی

صفحه 125-134
حسین زارع

9.

اثربخشی توان‌بخشی شناختی بر توجه پیوسته، حافظه فعال و ادراک دیداری ـ حرکتی در دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص

صفحه 135-146
امیر عزیزی؛ فضل اله میر دریکوند؛ محمد علی سپهوندی

10.

رابطه زبان بدن با ادراک تعامل اجتماعی

صفحه 147-156
فاطمه روحی جهرمی؛ حسین زارع؛ نیلا آخوندی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب