1.

مقایسه عملکرد ماز ذهنی و یادگیری انتقال دو جانبه عصبی (بر اساس آزمون ترسیم در آینه) در دانشجویان با حافظه دیداری ـ شنیداری قوی و ضعیف

صفحه 9-24
اسماعیل سلیمانی؛ محمد حسین سربی

2.

مقایسه نتایج الکتروانسفالوگرافی کمی(QEEG) با نتایج آزمون IVA در کودکان دارای اختلال نقص توجه ـ بیش فعالی

صفحه 25-38
رودابه غلامی؛ مهناز استکی؛ مسعود نصرت آبادی

3.

مقایسه کارکردهای اجرایی کودکان مبتلاء به ناتوانی یادگیری ریاضیات با کودکان دارای ناتوانی خواندن، نوشتن و عادی

صفحه 39-50
غلامحسین جوانمرد؛ شعله اسدالهی فام

4.

تأثیر تحریک الکتریکی فراجمجه ای مغز بر حافظه کاری و زمان واکنش دختران ورزشکار

صفحه 51-62
گل اندام زمانی؛ محمدرضا دوستان

5.

رابطه سیستم‌های مغزی-رفتاری و عواطف با اضطراب اجتماعی در دانشجویان

صفحه 63-80
شاهرخ مکوند حسینی؛ محمود نجفی؛ رضا خالقی

6.

رابطه سمت شکایات جسمانی و علائم افسردگی با دست برتری

صفحه 81-92
ندا حسینیان؛ احمد علی پور؛ علیرضا آقایوسفی؛ شهناز نوحی؛ مریم خلیلی نژاد؛ حکیمه آقایی

7.

مدل یابی ساختاری طرحواره های ناسازگار اولیه و کارکردهای اجرایی بیماران مبتلا به اختلال ام اس با تأکید بر نقش واسطه ای احساس تنهایی

صفحه 93-108
نگین توصیفیان؛ کاوه قادری بگه جان؛ آرمین محمودی؛ محمد خالدیان

8.

اثربخشی نوروفیدبک بر تصمیم‌گیری پرخطر

صفحه 109-120
حمید سورنی؛ زلیخا قلی زاده؛ مریم ارشاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب