1.

ارزیابی نگرش معلمان نسبت به آموزش محیط‌زیست و ارتباط آن با آمادگی آنان برای آموزش به دانش‌آموزان (مطالعه موردی: معلمان دوره ابتدایی شهر تهران)

Pages 9-18
Shaho Karami; Mehdi Esmaeili Bidhendi; Mostafa Naderi

2.

طراحی و تبیین مدل اندازه‌گیری اثرات فناوری اطلاعات و ارتباطات بر توسعه پایدار

Pages 19-36
Mohammad Azadnia; Shamsossadat Zahedi; Abdorreza Majdeddin; Mohammad Reza Pourabedi

3.

تعیین راهبردهای آموزشی در زمینه انرژیهای تجدیدپذیر در نظام آموزشی ایران و اولویت‌بندی آنها با استفاده از تکنیک برنامه‌ریزی فازی ترجیحی (FPP)

Pages 37-52
Somayeh Oryan; Jeiran Amiraslani

4.

(تأثیر کاربرد شبکه‌های اجتماعی بومی بر ارتقای نگرش محیط زیستی دانشجویان (مطالعه موردی ایتا

Pages 53-66
Mahdieh Rezaei

5.

آسیب‌شناسی فرایند نوسازی مجدد برنامه‌های درسی دوره کارشناسی بر اساس رویکرد راهبردی آموزش برای توسعه پایدار در دانشگاه شیراز

Pages 67-78
Mehdi Mohammadi; Rahmatollah Marzoghi; Jafar Torkzadeh; Ghasem Salimi; Anna Ghasemian Dastjerdy

6.

اهمیت آموزش محیط‌زیست در ایجاد نگرش و رفتار محیط‌زیستی در خصوص مدیریت پسماندهای جامد

Pages 79-90
Khatereh Feyzbakhsh Vaghef; Seyed Mohammad Shobeiri

7.

سواد انرژی: بررسی دانش، نگرش و رفتار دانش آموزان دوره متوسطه اول در شهرستان ارومیه

Pages 91-102
Somayyeh Mola; Eskandar Fathi-Azar; Yousef Adib; Abdo-Alrahman Namdar

8.

آب‌انبارهای لارستان؛ همسویی معماری‌پایدار و گردشگری‌پایدار

Pages 103-120
Lida Mavadat; Javad Mousavi Dalini


Journal Management System. Powered by Sinaweb