1.

مطالعه اثرات مخرب رسانه های مجازی بر عملکرد ورزشکاران جوان

صفحه 15-22
عباس شعبانی

2.

بررسی مدل ساختاری اثر دانش محصول مصرف‌کننده بر پذیرش برند لباس‌های ورزشی بر اساس تحلیل چند گروهی در AMOS

صفحه 23-33
رسول مرادی هزاری؛ انسیه فردی؛ اکبر درخشان

3.

بررسی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه ورزش همگانی (از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران)

صفحه 34-42
رضا شهبازی؛ جواد مصطفایی کیوی؛ روح الله دایی؛ نصرالله سجادی

4.

تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و تفکر استراتژیک بر پیاده‌سازی مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان غرب ایران

صفحه 43-52
جواد کریمی؛ شیرین زردشتیان؛ مریم حسینی

5.

نقش مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (E-CRM) در چابکی سازمانی ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی

صفحه 53-62
داود مودی؛ جعفر خوشبخی؛ جواد قاسمی روشناوند

6.

یادگیری زبان انگلیسی با فناوری اطلاعات و شیوه سنتی در دانش آموزان رشته تربیت‌بدنی

صفحه 63-68
محمد مهدی بابائی منقاری؛ سید محمد میرکمالی؛ علی لطفی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب