1.

تاثیر بسته مداخلات بهنگام عصب‌- روانشناختی بر عملکرد حرکتی کودکان با تأخیر رشدی

صفحه 9-24
محمد حسینعلی زاده؛ سالار فرامرزی؛ احمد عابدی

2.

اثربخشی برنامه توانمندسازی مبتنی بر کارکردهای اجرایی خودتنظیمی بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان نارساخوان دوره ابتدایی

صفحه 25-42
حمید طریفی حسینی؛ منیجه شهنی ییلاق؛ علیرضا حاجی یخچالی؛ سیروس عالیپور بیرگانی

3.

اثریخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه ای با جریان متناوب(tACS)، بر توان مطلق موج آلفای ناحیه پیشانی در افراد مصرف کننده متآمفتامین

صفحه 43-58
لادن واقف؛ مجتبی زاهدی

4.

مقایسه نیمرخ عصب‌-‌روان‌شناختی دانش‌آموزان تیزهوش و بااستعداد کم‌آموز و موفق در درس ریاضی

صفحه 59-88
رومینا منانی؛ احمد عابدی؛ فریبرز درتاج؛ نورعلی فرخی

5.

اثربخشی توانبخشی شناختی رایانه‌ای بر شناخت اجتماعی، کنترل مهاری و اجتناب شناختی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی

صفحه 89-108
رامین حبیبی کلیبر؛ جعفر بهادری خسروشاهی

6.

تأثیر مشاهده الگوی زنده و ویدئویی بر فعال‌سازی نورون‌های آینه‌ای در مهارت روپایی فوتبال

صفحه 109-122
فرزانه حاتمی؛ فرشید طهماسبی؛ علی یوسف پور

7.

تأثیر پیچیدگی تصاویر معماری و پیشینه ذهنی مخاطب بر تولید زمان و میانگین ضربان قلب افراد: مطالعه برروی دانشجویان معماری و غیرمعماری

صفحه 123-140
مسعود وحدت طلب؛ فرهاد احمدنژاد؛ محمدعلی نظری؛ حمید ندیمی

8.

فراتحلیل بررسی اثربخشی مداخلات حافظه فعال در کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه_بیش‌فعالی و مقایسه حافظه فعال آن ها با کودکان عادی

صفحه 141-160
فاطمه تاکی؛ مریم شریفی؛ ماهگل توکلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب