آذرنیا, اکرم, یزدانبخش, کامران, مرادی, آسیه. (1401). اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر واقعیت مجازی بر بهبود تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8(30), 69-82. doi: 10.30473/clpsy.2023.68237.1707
اکرم آذرنیا; کامران یزدانبخش; آسیه مرادی. "اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر واقعیت مجازی بر بهبود تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8, 30, 1401, 69-82. doi: 10.30473/clpsy.2023.68237.1707
آذرنیا, اکرم, یزدانبخش, کامران, مرادی, آسیه. (1401). 'اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر واقعیت مجازی بر بهبود تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8(30), pp. 69-82. doi: 10.30473/clpsy.2023.68237.1707
آذرنیا, اکرم, یزدانبخش, کامران, مرادی, آسیه. اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر واقعیت مجازی بر بهبود تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1401; 8(30): 69-82. doi: 10.30473/clpsy.2023.68237.1707


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب