آخش, آرش, شهنی ییلاق, منیجه, آتش افروز, عسکر, امیدیان, مرتضی. (1402). تحلیل چندسطحی رابطه هیجانات پیشرفت منفی، ادراک مهارت‌های تشخیصی معلم، سطح چالش‌انگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با عملکرد ریاضی در دانش‌آموزان پایه نهم. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 12(24), -. doi: 10.30473/sc.2023.67693.2872
آرش آخش; منیجه شهنی ییلاق; عسکر آتش افروز; مرتضی امیدیان. "تحلیل چندسطحی رابطه هیجانات پیشرفت منفی، ادراک مهارت‌های تشخیصی معلم، سطح چالش‌انگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با عملکرد ریاضی در دانش‌آموزان پایه نهم". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 12, 24, 1402, -. doi: 10.30473/sc.2023.67693.2872
آخش, آرش, شهنی ییلاق, منیجه, آتش افروز, عسکر, امیدیان, مرتضی. (1402). 'تحلیل چندسطحی رابطه هیجانات پیشرفت منفی، ادراک مهارت‌های تشخیصی معلم، سطح چالش‌انگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با عملکرد ریاضی در دانش‌آموزان پایه نهم', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 12(24), pp. -. doi: 10.30473/sc.2023.67693.2872
آخش, آرش, شهنی ییلاق, منیجه, آتش افروز, عسکر, امیدیان, مرتضی. تحلیل چندسطحی رابطه هیجانات پیشرفت منفی، ادراک مهارت‌های تشخیصی معلم، سطح چالش‌انگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با عملکرد ریاضی در دانش‌آموزان پایه نهم. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1402; 12(24): -. doi: 10.30473/sc.2023.67693.2872


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب