1.

تحلیل چندسطحی رابطه هیجانات پیشرفت منفی، ادراک مهارت‌های تشخیصی معلم، سطح چالش‌انگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با عملکرد ریاضی در دانش‌آموزان پایه نهم

صفحه 1-17
آرش آخش؛ منیجه شهنی ییلاق؛ عسکر آتش افروز؛ مرتضی امیدیان

2.

اثربخشی آموزش حل مسئله و آموزش صبر بر خودکارآمدی تحصیلی

صفحه 19-29
فرهاد خرمائی؛ آرزو فرخ تقی آبادی؛ سید مهدی پورسید

3.

تدوین مدل ساختاری باورهای وسواسی و کارکردهای اجرایی با میانجی گری تنظیم هیجان:ارزیابی مدل فرآیندی تنظیم هیجان گروس

صفحه 31-43
حسین زارع؛ شبنم بیگلری؛ سوسن علیزاده فرد؛ کریم سواری

4.

مقایسه اثربخشی آموزش ذهن آگاهی و تحریک الکتریکی فرا جمجمه ای همراه با تمرین تقویت حافظه N-Back در بهبود کارکرد حافظه و توجه

صفحه 45-56
مهدیه رحمانیان؛ مریم زمانی؛ شهرزاد پاکدلان

5.

بررسی رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر مهاباد: نقش واسطه‌ای شفقت به خود و لذت‌جویی

صفحه 57-67
علی مصطفائی؛ ژیلا احمدی

6.

نقش عملکرد خانواده و احساس تنهایی در پیش‌بینی گرایش به اعتیاد به اینترنت در بین دختران مقطع متوسطه با والدین شاغل

صفحه 69-76
نیکو نوروزی؛ انسیه بابایی

7.

مقایسه ادراک از نحوه فرزندپروری، طرحواره‌های ناسازگار اولیه و هوش معنوی در دختران با و بدون والدین مطلقه

صفحه 77-86
سید مجتبی عقیلی؛ عاصمه مهینی؛ انسیه بابایی؛ میترا نمازی

8.

نقش میانجی‌ شایستگی اجتماعی در رابطه بین الگوهای فرزندپروری و رفتارهای بازدارنده تحصیلی (فریب‌کاری تحصیلی، اهمال‌کاری تحصیلی، رفتار پرخاشگرانه) دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم

صفحه 87-100
قمر خطیبی؛ منصوره کریم زاده؛ رضا قربان جهرمی؛ اسماعیل سعدی پور

9.

رابطه سوگیری شناختی، بدتنظیمی هیجان و حمایت اجتماعی با رفتار مجرمانه در نوجوانان: یک مطالعه همبستگی

صفحه 101-112
زاهد مهدوی؛ هاله شاعری؛ عابد مهدوی

10.

رابطه آسیب‌های دوران کودکی و شناخت اجتماعی با اعتیاد به گوشی هوشمند با نقش واسطه ای طرحواره‌های ناسازگار اولیه در دانشجویان

صفحه 113-124
زینب طالب لو؛ سمیه کشاورز؛ اسماعیل شیری

11.

رابطه بین فراشایستگی ادراک‌شده با خشنودی و خستگی شغلی با تعدیل‌گر معنادار بودن کار، تبادل رهبر-عضو و انسجام تیمی

صفحه 125-139
پرنیا ابراهیمی لویه؛ عبدالزهرا نعامی؛ سید اسماعیل هاشمی

12.

بررسی اثربخشی شفقت درمانی بر سبک‌های هویت و سبک‌های حل مسئله دانش‌آموزان دبیرستانی

صفحه 141-148
سعیده مختاری دزداب؛ خدیجه اعراب شیبانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب