رهنما, سارا, سعید منش, محسن, دمهری, فرنگیس. (1402). تاثیر توانبخشی شناختی مبتنی بر تکالیف تعادلی-شناختی از راه دور بر بهبود کارکردهای اجرایی و کاهش علائم رفتاری کودکان دارای اختلال نقص توجه و بیش فعالی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9(32), 55-66. doi: 10.30473/clpsy.2023.67776.1703
سارا رهنما; محسن سعید منش; فرنگیس دمهری. "تاثیر توانبخشی شناختی مبتنی بر تکالیف تعادلی-شناختی از راه دور بر بهبود کارکردهای اجرایی و کاهش علائم رفتاری کودکان دارای اختلال نقص توجه و بیش فعالی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9, 32, 1402, 55-66. doi: 10.30473/clpsy.2023.67776.1703
رهنما, سارا, سعید منش, محسن, دمهری, فرنگیس. (1402). 'تاثیر توانبخشی شناختی مبتنی بر تکالیف تعادلی-شناختی از راه دور بر بهبود کارکردهای اجرایی و کاهش علائم رفتاری کودکان دارای اختلال نقص توجه و بیش فعالی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9(32), pp. 55-66. doi: 10.30473/clpsy.2023.67776.1703
رهنما, سارا, سعید منش, محسن, دمهری, فرنگیس. تاثیر توانبخشی شناختی مبتنی بر تکالیف تعادلی-شناختی از راه دور بر بهبود کارکردهای اجرایی و کاهش علائم رفتاری کودکان دارای اختلال نقص توجه و بیش فعالی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1402; 9(32): 55-66. doi: 10.30473/clpsy.2023.67776.1703


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب