1.

اثربخشی آموزش خودتنظیمی رفتار توجهی بر حافظه کاری و اختلال نارسایی توجه/ بیش‌‌فعالی کودکان (ADHD)

صفحه 1-13
فهیمه حمزه نژادی؛ فریبرز باقری؛ محمد حاتمی؛ فریبرز درتاج

2.

بررسی اثر خالص و اثر ترکیبی tDCS آندی ناحیه M1 و ناحیه F3 بر بهبود وضعیت روانشناختی مبتلایان به دیابت نوع 2 دارای دردهای نوروپاتیک

صفحه 15-26
احمد علیپور؛ رقیه محمدی

3.

تأثیر الگوی شنیداری و دیداری بر سرکوب ریتم میو در شوت سه‌گام بسکتبال

صفحه 27-39
فرزانه حاتمی؛ اکرم کاویانی

4.

اثربخشی یادگیری سازگار با‌ مغز بر شایستگی تحصیلی و تفکر‌ارجاعی دانش‌آموزان

صفحه 41-54
پریوش خاورزمینی؛ رامین حبیبی کلیبر؛ جواد مصرآبادی

5.

تاثیر توانبخشی شناختی مبتنی بر تکالیف تعادلی-شناختی از راه دور بر بهبود کارکردهای اجرایی و کاهش علائم رفتاری کودکان دارای اختلال نقص توجه و بیش فعالی

صفحه 55-66
سارا رهنما؛ محسن سعید منش؛ فرنگیس دمهری

6.

طراحی، ساخت و اعتبارسنجی بسته آموزشی توان‌بخشی شناختی نوشتارپریش "همراه"

صفحه 67-83
سیما عیوضی؛ جهانگیر کرمی؛ کامران یزدانبخش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب