سلاجقه, آزیتا, درتاج, فریبا, جلالی, صدیقه. (1403). رابطه بین جو یادگیری برخط با سازگاری و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 4(1), -. doi: 10.30473/t-edu.2024.70473.1128
آزیتا سلاجقه; فریبا درتاج; صدیقه جلالی. "رابطه بین جو یادگیری برخط با سازگاری و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 4, 1, 1403, -. doi: 10.30473/t-edu.2024.70473.1128
سلاجقه, آزیتا, درتاج, فریبا, جلالی, صدیقه. (1403). 'رابطه بین جو یادگیری برخط با سازگاری و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 4(1), pp. -. doi: 10.30473/t-edu.2024.70473.1128
سلاجقه, آزیتا, درتاج, فریبا, جلالی, صدیقه. رابطه بین جو یادگیری برخط با سازگاری و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1403; 4(1): -. doi: 10.30473/t-edu.2024.70473.1128


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب