1.

تشویق و تنبیه در آموزش‌ مجازی از دیدگاه معلمان نمونه دوره ابتدایی شهرستان نی‌ریز

صفحه 9-25
حجت افتخاری؛ عرفان شمسی؛ جابر افتخاری؛ عاطفه شمسی

2.

شناسایی چالش‌های آموزش کتاب کار و فناوری از دیدگاه معلمان پایه ششم ابتدایی شهر شوش به منظور ارائه راهکار مناسب

صفحه 27-40
پریسا زارع؛ ناهید اوجاقی؛ پروانه دیناروند

3.

روش‌های تربیتی و محتوای آموزشی در حوزه یادگیری، مبتنی بر مبانی معرفت‌شناختی علوم اعصاب تربیتی

صفحه 41-60
قادر فراقی؛ محسن فرمهینی فراهانی؛ محمدحسن میرزا محمدی

4.

تحول نظارت آموزشی به سوی مدرن‌سازی: مطالعه‌ای کیفی بر روی تلفیق روش‌های حضوری و مجازی

صفحه 61-84
زاهد فرجی؛ سید مهدی حسینی؛ ناصر شیربگی

5.

رابطه بین جو یادگیری برخط با سازگاری و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان

صفحه 85-99
آزیتا سلاجقه؛ فریبا درتاج؛ صدیقه جلالی

6.

تبیین فلسفی دراماتورژی به‌عنوان یک رویکرد تربیتی در تربیت رسمی: بررسی نقش‌ها و ارائه پیشنهادات برای بهبود نظام تربیت معلم

صفحه 101-115
محمد فاقدی؛ علیرضا محمودنیا؛ رمضان برخورداری؛ یحیی قائدی

7.

رابطه ساختاری بین سازه های مدل پذیرش فناوری دیویس و کیفیت آموزش مبتنی بر معلمان متوسطه شهر رفسنجان

صفحه 117-131
زهرا مهدی پور؛ رضا ابراهیمی نسب


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب