جباری ظهیرآبادی, علی, موسی زاده برواتی, علی. (1403). نقش فعالیت های کلاس درس در پیش بینی هیجان های تحصیلی وارزش گذاری درونی در درس علوم دانش آموزان ابتدایی دوره دوم در عصر هوشمندسازی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 4(2), 103-112. doi: 10.30473/t-edu.2024.72286.1188
علی جباری ظهیرآبادی; علی موسی زاده برواتی. "نقش فعالیت های کلاس درس در پیش بینی هیجان های تحصیلی وارزش گذاری درونی در درس علوم دانش آموزان ابتدایی دوره دوم در عصر هوشمندسازی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 4, 2, 1403, 103-112. doi: 10.30473/t-edu.2024.72286.1188
جباری ظهیرآبادی, علی, موسی زاده برواتی, علی. (1403). 'نقش فعالیت های کلاس درس در پیش بینی هیجان های تحصیلی وارزش گذاری درونی در درس علوم دانش آموزان ابتدایی دوره دوم در عصر هوشمندسازی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 4(2), pp. 103-112. doi: 10.30473/t-edu.2024.72286.1188
جباری ظهیرآبادی, علی, موسی زاده برواتی, علی. نقش فعالیت های کلاس درس در پیش بینی هیجان های تحصیلی وارزش گذاری درونی در درس علوم دانش آموزان ابتدایی دوره دوم در عصر هوشمندسازی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1403; 4(2): 103-112. doi: 10.30473/t-edu.2024.72286.1188


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب