1.

بررسی تحلیلی سیستماتیک از اثرات کاربرد چت جی پی تی در آموزش

صفحه 9-23
حسین امانی؛ علیرضا مطلبی نژاد؛ فاطمه چوپانی؛ محمد زارع گاچی

2.

شناسایی قوت و ضعف برنامه چند رسانه ای دیکته یار به منظور ارائه راهکار

صفحه 25-36
نفیسه رفیعی؛ صادق بالش زر

3.

بررسی رابطه بین روابط موضوعی و احساس تنهایی با میانجی گری قدرت ایگو در دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی قم

صفحه 37-56
مریم احمدیان؛ عاطفه حجتی

4.

طراحی فضای یادگیری مهارت‌ محور مبتنی بر حل‌مسئله با رویکرد بین‌رشته‌ای و تمرکز بر حوزه‌های تربیت و یادگیری

صفحه 57-75
مژگان قانع ملاطی؛ پروین سالاری چینه

5.

تدوین و اعتباربخشی مدل مناسب سنجش بهره وری: با رویکرد تحول دیجیتالی در فرایندهای سازمانی آموزش و پرورش

صفحه 77-93
علیرضا بادله

6.

نقش میزان استفاده و نگرش به شبکه‌های اجتماعی مجازی در پیش‌بینی سرزندگی و رضایت تحصیلی دانش آموزان

صفحه 95-102
زبیر صمیمی؛ اسماعیل قدری؛ جواد جهاندیده

7.

نقش فعالیت های کلاس درس در پیش بینی هیجان های تحصیلی وارزش گذاری درونی در درس علوم دانش آموزان ابتدایی دوره دوم در عصر هوشمندسازی

صفحه 103-112
علی جباری ظهیرآبادی؛ علی موسی زاده برواتی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب