خداپناه, فاطمه, محمدی فر, محمد علی, طالع پسند, سیاوش. (1403). تدوین مدل ساختاری درگیری تحصیلی بر اساس خودتنظیمی و خودکارآمدی تحصیلی با نقش میانجی ثبات قدم در بین دانش آموزان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 12(3), 53-68. doi: 10.30473/etl.2025.71211.4210
فاطمه خداپناه; محمد علی محمدی فر; سیاوش طالع پسند. "تدوین مدل ساختاری درگیری تحصیلی بر اساس خودتنظیمی و خودکارآمدی تحصیلی با نقش میانجی ثبات قدم در بین دانش آموزان". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 12, 3, 1403, 53-68. doi: 10.30473/etl.2025.71211.4210
خداپناه, فاطمه, محمدی فر, محمد علی, طالع پسند, سیاوش. (1403). 'تدوین مدل ساختاری درگیری تحصیلی بر اساس خودتنظیمی و خودکارآمدی تحصیلی با نقش میانجی ثبات قدم در بین دانش آموزان', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 12(3), pp. 53-68. doi: 10.30473/etl.2025.71211.4210
خداپناه, فاطمه, محمدی فر, محمد علی, طالع پسند, سیاوش. تدوین مدل ساختاری درگیری تحصیلی بر اساس خودتنظیمی و خودکارآمدی تحصیلی با نقش میانجی ثبات قدم در بین دانش آموزان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1403; 12(3): 53-68. doi: 10.30473/etl.2025.71211.4210


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب