1.

اثربخشی آموزش شناخت اجتماعی و تعامل (SCIT) مبتنی بر نقاشی، بر همدلی کودکان دارای مشکلات هیجانی- رفتاری

صفحه 9-18
سوسن علیزاده فرد؛ شیوا درخشانی

2.

نقش واسطه‌ای کارکردهای اجرایی در رابطه بین فرزندپروری مثبت و پرخاشگری

صفحه 19-28
مریم بخشوده؛ نفیسه سادات نکوئی

3.

اثربخشی درمان تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر کیفیت زندگی و اضطراب کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی و نقص

صفحه 29-38
سونیا جاهدی دلیوند؛ مرتضی ترخان؛ مروارید احدی؛ پروانه قدسی

4.

نقش کارکردهای اجرایی در پیش‌بینی مهارت تحصیلی دیکته دانش‌آموزان ابتدایی کم‌توان ذهنی

صفحه 39-52
زهرا نصیری؛ حمدا... منظری توکلی؛ امان ... سلطانی؛ آناهیتا بحرینی

5.

تدوین مدل ساختاری درگیری تحصیلی بر اساس خودتنظیمی و خودکارآمدی تحصیلی با نقش میانجی ثبات قدم در بین دانش آموزان

صفحه 53-68
فاطمه خداپناه؛ محمد علی محمدی فر؛ سیاوش طالع پسند

6.

تدوین و اعتباریابی بسته ارزیابی کارکردهای شناختی متقاضیان ورود به نظام آموزش و پرورش

صفحه 69-82
ملوک خادمی اشکذری؛ فاطمه فولادی؛ پریا سادات معراجی سعید

7.

رابطه ادراک از فرهنگ مدرسه و نشاط ذهنی با میانجی‌گری جهت‌گیری هدف و ارزش تکلیف

صفحه 83-98
محمد باقر اکبرپور زنگلانی؛ اکبر باشکوه

8.

پیش بینی مهارت‌های کارآفرینی دانشجویان آموزش از دور بر اساس یادگیری فعال با نقش واسطه‌ای خودکارآمدی کارآفرینی

صفحه 99-110
طاهر محبوبی

9.

تبیین هوش موفق دانشجویان دانشگاه پیام نور بر مبنای معرفت شناسی مکتب سازنده گرایی

صفحه 111-126
محمدرضا سرمدی؛ سمیه سلمانی کله

10.

ساخت و هنجاریابی پرسشنامه جرات ورزی معلم و شهامت در تدریس

صفحه 127-135
سعید طالبی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب