عرب زاده, مهدی, کدیور, پروین, دلاور, علی. (1393). بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان بر مهارت حل مسئله اجتماعی دانش آموزان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3(ویژه نامه), 71-82.
مهدی عرب زاده; پروین کدیور; علی دلاور. "بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان بر مهارت حل مسئله اجتماعی دانش آموزان". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3, ویژه نامه, 1393, 71-82.
عرب زاده, مهدی, کدیور, پروین, دلاور, علی. (1393). 'بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان بر مهارت حل مسئله اجتماعی دانش آموزان', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3(ویژه نامه), pp. 71-82.
عرب زاده, مهدی, کدیور, پروین, دلاور, علی. بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان بر مهارت حل مسئله اجتماعی دانش آموزان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1393; 3(ویژه نامه): 71-82.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب