1.

تاثیرآموزش راهبردهای نظم جویی هیجان در قضاوت اخلاقی با توجه به ظرفیت حافظه کاری

صفحه 7-30
طیبه شاهمرادی فر؛ محمدحسین عبداللهی عبداللهی؛ جعفر حسنی

2.

تاثیر القای هیجان روی نشانگر های زیستی حرکتی کاربر رایانه «دیدگاه محاسبات احساسی »

صفحه 31-43
حسین زارع؛ احمد علیپور؛ هومن ملاح زاده

3.

اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوة شناختی رفتاری بر تغییر نگرش خرده مقیاس‌های اختلالات خوردن دانش‌آموزان دختر

صفحه 44-58
پریسا اقاگدی؛ احمد اعتمادی

4.

تأثیر بازی های ویدیویی کنشی (اکشن) بر توجه انتخابی بینایی کودکان نارساخوان

صفحه 59-70
محمد اورکی؛ شیما حیدری

5.

بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان بر مهارت حل مسئله اجتماعی دانش آموزان

صفحه 71-82
مهدی عرب زاده؛ پروین کدیور؛ علی دلاور

6.

تأثیر آموزش مهارت های ارتباطی بر ارتقاء سطوح نظریه ذهن کودکان

صفحه 83-96
فاطمه دهقان؛ کامران یزدانبخش؛ خدامراد مومنی

7.

رابطه بین سوگیری شناختی متمرکز بر خود و مسئولیت پذیری با سازگاری اجتماعی زنان

صفحه 97-108
مرتضی ترخان؛ قاسم احمدی لاشکی

8.

رابطه راهبردهای یادگیری و سبک های اسناد با مسئولیت پذیری

صفحه 109-125
سید مجتبی عقیلی؛ الهه سادات نصیری

9.

تعامل سبک های شناختی با دست برتری در دانشجویان پیام نور: تلویحاتی برای طراحی روش تدریس در نظام آموزش از راه دور

صفحه 126-140
زیبا برقی ایرانی؛ احمد علی پور

10.

بررسی رابطه خود میان بینی با سازگاری اجتماعی دانشجویان

صفحه 141-152
علیرضا آقایوسفی؛ حسین زارع؛ سمیه پوربافرانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب