اسدی, عباس, رضایی صوفی, مرتضی. (1394). نقش تبلیغات در رسانه‌های جمعی بر میزان خرید کالاهای ورزشی اثر گذار بر کاهش وزن: بررسی دیدگاه دانشجویان دختر تربیت‌بدنی و غیرتربیت‌بدنی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 2(3), 49-54.
عباس اسدی; مرتضی رضایی صوفی. "نقش تبلیغات در رسانه‌های جمعی بر میزان خرید کالاهای ورزشی اثر گذار بر کاهش وزن: بررسی دیدگاه دانشجویان دختر تربیت‌بدنی و غیرتربیت‌بدنی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 2, 3, 1394, 49-54.
اسدی, عباس, رضایی صوفی, مرتضی. (1394). 'نقش تبلیغات در رسانه‌های جمعی بر میزان خرید کالاهای ورزشی اثر گذار بر کاهش وزن: بررسی دیدگاه دانشجویان دختر تربیت‌بدنی و غیرتربیت‌بدنی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 2(3), pp. 49-54.
اسدی, عباس, رضایی صوفی, مرتضی. نقش تبلیغات در رسانه‌های جمعی بر میزان خرید کالاهای ورزشی اثر گذار بر کاهش وزن: بررسی دیدگاه دانشجویان دختر تربیت‌بدنی و غیرتربیت‌بدنی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1394; 2(3): 49-54.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب