1.

تحلیل محتوای کتب مربوط به کاربرد نرم افزارهای کامپیوتری و فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی در تربیت بدنی و علوم ورزشی تاپایان سال 1393

صفحه 10-18
سروش فرهادی فر؛ حمید قاسمی؛ رضا صابونچی

2.

بررسی بازاریابی تحت وب (مدیریت ارتباط با مشتری) باشگاه‌های فوتبال ایران

صفحه 19-28
محمدابراهیم رزاقی؛ قاسم مهرابی؛ مجید جلالی فراهانی

3.

بررسی رابطه استفاده از ابزار های جهانی شدن با حجاب بانوان لیگ برتر فوتسال ایران

صفحه 29-40
محمد رضا سرمدی؛ زهره اسماعیلی؛ مریم شیربیگی؛ علی مرادی

4.

تحلیل رابطه مهارت های ارتباطی با استقرار شبکه مدیریتی کلارک در بین مدیران ورزشی

صفحه 41-48
رسول نظری؛ ارغوان نوربخشیان

5.

نقش تبلیغات در رسانه‌های جمعی بر میزان خرید کالاهای ورزشی اثر گذار بر کاهش وزن: بررسی دیدگاه دانشجویان دختر تربیت‌بدنی و غیرتربیت‌بدنی

صفحه 49-54
عباس اسدی؛ مرتضی رضایی صوفی

6.

راه های پیشگیری و انواع سوء رفتارهای علمی

صفحه 55-61
آیدین عباسی؛ مرتضی دوستی؛ بهنام زایر

7.

رسانه ابزاری جهت ایفای نقش زنان در توسعه مرزهای بین‌المللی ورزش

صفحه 62-71
فاتح فرازیانی؛ مرتضی طاهری؛ الهه عرب عامری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب