سپهریان آذر, فیروزه. (1348). تأثیر روش یادگیری مشارکتی جیگ‌ساو بر نیازهای اساسی روان‌شناختی دانش‌آموزان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 4(13), 21-30.
فیروزه سپهریان آذر. "تأثیر روش یادگیری مشارکتی جیگ‌ساو بر نیازهای اساسی روان‌شناختی دانش‌آموزان". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 4, 13, 1348, 21-30.
سپهریان آذر, فیروزه. (1348). 'تأثیر روش یادگیری مشارکتی جیگ‌ساو بر نیازهای اساسی روان‌شناختی دانش‌آموزان', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 4(13), pp. 21-30.
سپهریان آذر, فیروزه. تأثیر روش یادگیری مشارکتی جیگ‌ساو بر نیازهای اساسی روان‌شناختی دانش‌آموزان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1348; 4(13): 21-30.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب