کلهر, فرشاد, سیدعامری, میرحسن, عزیزی قرامحمدی, ابوالفضل. (1395). رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با بهره وری در باشگاه های ورزشی شهر قزوین. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(2), 37-46.
فرشاد کلهر; میرحسن سیدعامری; ابوالفضل عزیزی قرامحمدی. "رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با بهره وری در باشگاه های ورزشی شهر قزوین". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5, 2, 1395, 37-46.
کلهر, فرشاد, سیدعامری, میرحسن, عزیزی قرامحمدی, ابوالفضل. (1395). 'رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با بهره وری در باشگاه های ورزشی شهر قزوین', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(2), pp. 37-46.
کلهر, فرشاد, سیدعامری, میرحسن, عزیزی قرامحمدی, ابوالفضل. رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با بهره وری در باشگاه های ورزشی شهر قزوین. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1395; 5(2): 37-46.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب