1.

نقش بازاریابی کمین، رفتار منفی و سازگاری در تمایل به خرید از حامی رسمی لیگ برتر فوتبال ایران

صفحه 11-21
احمد فلاحی؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه چیان؛ محمد خبیری

2.

مشکلات اجرای طرح شنای سباح از دیدگاه مدیران مدارس در شهرستان نیشابور

صفحه 23-36
محمدعلی صاحبکاران؛ مهدی طالب پور؛ مصطفی انتظاری زارچ؛ محمد اردمه

3.

رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با بهره وری در باشگاه های ورزشی شهر قزوین

صفحه 37-46
فرشاد کلهر؛ میرحسن سیدعامری؛ ابوالفضل عزیزی قرامحمدی

4.

عوامل موثر بر گرایش معلمان تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی به استفاده از رسانه‌های آموزشی در فرآیند تدریس

صفحه 47-54
ولی علیزاده؛ مالک احمدی؛ بهزاد احدی

5.

پیش بینی مقاومت در برابر تغییر بر اساس ویژگی های شخصیتی دبیران تربیت بدنی

صفحه 55-62
حسن فهیم دوین؛ احسان اسداللهی

6.

بررسی مقایسه ای هویت ورزشی هندبالیست های لیگ حرفه ای ایران و رفتار رهبری مربیانشان بر اساس عملکرد تیمی

صفحه 63-75
مهرعلی همتی نژاد طولی؛ شهرام شفیعی کردشولی؛ مهدی حاجی آبادی

7.

ارتباط بین هویت برند با وفاداری طرفداران تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس (مطالعه موردی استان مازندران)

صفحه 77-86
طاهره ابراهیمی پور؛ سعید امیرنژاد؛ سیدعماد حسینی؛ مازیار کلاشی

8.

موانع خلاقیت کارکنان اداره کل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش

صفحه 87-95
سودابه فولادی حیدرلو؛ معصومه حسینی؛ حسن قره خانی

9.

مقایسه سطوح مسئولیت پذیری دانش آموزان ورزشکار و غیر ورزشکار بر اساس مدل TPSR

صفحه 97-108
رحیم رمضانی نژاد؛ سمانه نظری؛ مینا ملائی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب