اسبقی, مونا, ارجمندنیا, علی اکبر, رحمانیان, مهدیه, اسبقی, الهام. (1395). مقایسه اثربخشی آموزش نوروفیدبک و نوروفیدبک به همراه بازتوانی شناختی در بهبود کودکان دارای اختلال کمبود توجه ـ بیش‌فعالی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 2(6), 77-90.
مونا اسبقی; علی اکبر ارجمندنیا; مهدیه رحمانیان; الهام اسبقی. "مقایسه اثربخشی آموزش نوروفیدبک و نوروفیدبک به همراه بازتوانی شناختی در بهبود کودکان دارای اختلال کمبود توجه ـ بیش‌فعالی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 2, 6, 1395, 77-90.
اسبقی, مونا, ارجمندنیا, علی اکبر, رحمانیان, مهدیه, اسبقی, الهام. (1395). 'مقایسه اثربخشی آموزش نوروفیدبک و نوروفیدبک به همراه بازتوانی شناختی در بهبود کودکان دارای اختلال کمبود توجه ـ بیش‌فعالی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 2(6), pp. 77-90.
اسبقی, مونا, ارجمندنیا, علی اکبر, رحمانیان, مهدیه, اسبقی, الهام. مقایسه اثربخشی آموزش نوروفیدبک و نوروفیدبک به همراه بازتوانی شناختی در بهبود کودکان دارای اختلال کمبود توجه ـ بیش‌فعالی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1395; 2(6): 77-90.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب