1.

فعالیت سیستم‌های مغزی رفتاری در بیماران مبتلا به اختلال پرخوری، اعتیاد و افراد بهنجار

صفحه 9-26
الهه بداقی؛ جعفر حسنی؛ علیرضا مرادی

2.

نقش توجه انتخابی، اضطراب امتحان و عملکرد شناختی در حافظه کاری دانش‌آموزان

صفحه 27-44
رامین حبیبی کلیبر؛ جعفر بهادری خسروشاهی

3.

بررسی اثربخشی درمان نوروفیدبک بر افسردگی، اضطراب، استرس و دردهای شکمی بیماران مبتلا به دردهای شکمی روان‌تنی مزمن

صفحه 45-60
محمد اورکی؛ افسانه درتاج؛ آتوسا مهدی زاده

4.

بررسی اثربخشی اصلاح هم‌نوسانی از طریق نوروفیدبک بر آگاهی واج‌شناختی و حافظه فعال واج‌شناختی در کودکان مبتلا به نارساخوانی

صفحه 61-76
الناز موسی نژاد جدی؛ مجید محمود علیلو؛ محمدعلی نظری

5.

مقایسه اثربخشی آموزش نوروفیدبک و نوروفیدبک به همراه بازتوانی شناختی در بهبود کودکان دارای اختلال کمبود توجه ـ بیش‌فعالی

صفحه 77-90
مونا اسبقی؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ مهدیه رحمانیان؛ الهام اسبقی

6.

بررسی و مقایسه نیمرخ مهارت‌های عصب روان‌شناختی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص، دانش‌آموزان با نقص توجه ـ بیش‌فعالی و دانش‌آموزان عادی

صفحه 91-106
سید رضا میرمهدی؛ فهیمه شجاعی

7.

تأثیر آماده‌سازی زمانی و دست برتری بر کنش‌وری عصب ـ روان‌شناختی

صفحه 107-122
سمیه رضایی منش؛ ناهید شتاب بوشهری؛ پروانه شفیع نیا؛ محمدرضا دوستان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب