اسداللهی, احسان, تجاری, فرشاد, زارعی, علی. (1396). بررسی رابطه و مقایسه میزان اثر رسانه های تبلیغاتی و ترویجی بر انتقال هویت برند و میزان تعهد ورزشی در فوتبال. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 4(3), 15-25.
احسان اسداللهی; فرشاد تجاری; علی زارعی. "بررسی رابطه و مقایسه میزان اثر رسانه های تبلیغاتی و ترویجی بر انتقال هویت برند و میزان تعهد ورزشی در فوتبال". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 4, 3, 1396, 15-25.
اسداللهی, احسان, تجاری, فرشاد, زارعی, علی. (1396). 'بررسی رابطه و مقایسه میزان اثر رسانه های تبلیغاتی و ترویجی بر انتقال هویت برند و میزان تعهد ورزشی در فوتبال', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 4(3), pp. 15-25.
اسداللهی, احسان, تجاری, فرشاد, زارعی, علی. بررسی رابطه و مقایسه میزان اثر رسانه های تبلیغاتی و ترویجی بر انتقال هویت برند و میزان تعهد ورزشی در فوتبال. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1396; 4(3): 15-25.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب