1.

بررسی رابطه و مقایسه میزان اثر رسانه های تبلیغاتی و ترویجی بر انتقال هویت برند و میزان تعهد ورزشی در فوتبال

صفحه 15-25
احسان اسداللهی؛ فرشاد تجاری؛ علی زارعی

2.

تبیین شاخص‌های تأثیرگذاری موانع گردشگری ورزشی ایران با استفاده از روش AHP گروهی با تاکید بر نقش اطلاعاتی و ارتباطی

صفحه 27-36
مرجان امینی؛ مژگان امینی؛ عبدالرحمن مهدی پور؛ حمید قاسمی

3.

ارتباط اخلاق حرفه ای با رفتار شهروندی سازمانی در رسانه های ورزشی دبیران مرد تربیت بدنی استان چهارمحال و بختیاری

صفحه 37-42
روح الله اسماعیل زاده؛ معصومه درزیانی

4.

بررسی نیازهای هوادارن از سیستم مدیریت ارتباط باهوادار(FRMS) با استفاده از تکنیک های (TOPSIS و ANP) فازی (مطالعه موردی: هواداران فوتبال استان یزد)

صفحه 43-54
رضا عامری سیاهویی؛ سیدمحمود زنجیرچی؛ شقایق مشایخی نژاد

5.

شناسایی عوامل کلیدی در کار خبرنگار و گزارشگر ورزشی در رادیو و تلویزیون ایران

صفحه 55-74
حمید قاسمی

6.

نقدی بر کتاب " نظام های اطلاعات مدیریت در ورزش"

صفحه 75-84
محبوبه جعفرزاده؛ محمد ابراهیم رزاقی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب